Veelgestelde vragen | Dewit Wijnen

Hoe plaats ik een bestelling? 

Maak een account aan:

Met uw eigen account kunt u snel en gemakkelijk inloggen. Via de knop 'Registreren' kunt u een account aanmaken. Klik rechtsbovenaan op 'Login' en log in met uw persoonlijke gegevens. Zo kunt u makkelijk uw bestellingen plaatsen en uw vorige bestellingen terugzien. 

Uw bestelling plaatsen:

Wilt u een wijn bestellen, dan klikt u op het winkelmandje naast de betreffende wijn. U kunt meerdere wijnen in uw winkelmandje plaatsen en de aantallen wijzigen. Alle bedragen zijn inclusief BTW. 
Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. U kunt ook uw bestelling op een ander adres dan uw huisadres laten bezorgen. U moet 18 jaar zijn of ouder om bij Dewit Wines te kunnen bestellen. Vervolgens kiest u op welke manier u wilt betalen. Sommige betaalmethodes leveren u gratis thuisbezorging op. Na het bevestigen van uw bestelling kunt u binnen enkele dagen genieten van uw wijn! U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Uw bestelling volgen:

Bij het versturen van uw bestelling ontvangt u een e-mail van PostNL met een track & trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. U ontvangt deze mail een werkdag voor bezorging.

Een bestelling wijzigen of annuleren:

Als uw bestelling is verwerkt kunnen wij uw bestelling niet meer annuleren of wijzigen. U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling verwerkt is.

Verzendkosten:

Verzendkosten zijn 6.95€ per 12flessen.

Service van Dewit Wines

Niet tevreden garantie:

Is uw wijn toch niet naar wens? Dan kunt u tot 14 dagen na levering contact opnemen met onze klantenservice om uw bestelling terug te sturen. Samen spreken we een datum af waarop PostNL de wijn bij u kan ophalen. Er kan slechts een datum worden opgegeven en geen tijdstip. Flessen die open zijn geweest worden niet teruggenomen. U kunt er voor kiezen een andere wijn uit te zoeken of het bedrag terug te laten storten. Wanneer u kiest om het bedrag terug te storten zijn de kosten voor de terugzending voor uw rekening. Wanneer u kiest voor een vervangende wijn is het terugzenden gratis.

Grote of zakelijke bestellingen:

Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden: contacteer ons via onderstaand formulier in te vullen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Levering van uw bestelling:

Bestellingen binnen Belgie worden binnen 2 à 4 werkdagen geleverd door PostNL. Voor grote en zakelijke bestellingen is de mogelijkheid om uw bestelling af te halen of er wordt een afspraak met u gemaakt voor de levering aan huis. Leveringen buiten Belgie: alleen in overleg via e-mail. Vul onderstaand formulier in.
Heeft u de verkeerde wijn ontvangen? Neem dan contact met ons op via e-mail of onderstaand formulier en wij zullen zo spoedig mogelijk de juiste wijnen bezorgen. Wanneer een wijn niet op voorraad is, nemen wij contact met u op voor een nieuwe leveringsdatum. Is deze datum voor u niet aanvaardbaar, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Betalen van uw bestelling

Veilig betalen: heel belangrijk.

Met Bancontact/Mister Cash kunt u direct de betaling voltooien bij uw eigen bank. Betalen met Mastercard of Visa creditcard is ook mogelijk, u betaalt veilig online, via een beveiligde (SSL) systeem. Wij maken gebruik van de online betaalprovider Buckaroo. Zodra zij uw creditcardgegevens herkend hebben zullen zij uw betaling verwerken. Uw card-gegevens worden niet door ons opgeslagen. Voor grote en zakelijke bestellingen kan gevraagd worden naar een aanbetaling.